فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

آلوچه

1392/2/6 16:04
نویسنده : fateme
343 بازدید
اشتراک گذاری

یه چند روزی بود که فاطمه بهم می گفت مامان برام آلوچه بخر . هر دفعه به یه دلیلی می گفتم روز دیگه برات می خرم .بهش می گفتم مغازه تعطیله ، آلوچه تموم کرده ، امروز آلوچه هاش کثیفه ........ از بد شانسی یا خوش شانسی فاطمه خانم هر روز هم که می خوایم بریم خونه آقاجون از کنار همون مغازه رد می شیم.

دیروز مغازه باز بود و منو مجبور کرد که بریم آلوچه بخریم . بعد از اینکه آلوچه خریدیم گفت مامان دستت درد نکنه بریم خونه با هم بخوریم. گفتم نباید زیاد بخوری چون دلت درد می گیره . گفت باشه مامان . ولی مامان می دونی آلوچه چقدر خاصیت داره . با تعجب نگاهش کردم گفتم چی داره اونم گفت خاصیت . خندم گرفت بهش گفتم چه خاصیتی داره اونم گفت برای رشد مو خیلی خوبه . هر کسی آلوچه بخوره موهاش رشد می کنه و بلند می شه . بعد اگه آلوچه کمرنگ بخوری رنگ موهات کم رنگ می شه و اگه آلوچه سیاه بخوری رنگ موهات سیاه می شه. خب اینم خاصیت جدید آلوچه از نظر فاطمه خانم.( من نمی دونم این حرفا  از کجا به ذهنش می رسه و بهم می گه ).

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

شبنم
6 اردیبهشت 92 17:39
خصوصی
maryam
7 اردیبهشت 92 15:48
سلام به مامان فاطمه.......خوب هستی ؟فاطمه چطوره؟؟؟ما که قدیما روزی نیم کیلو میخوردیم هیچی مون نمیشد .بذارید بخوره....فاطمه جون راست میگه کلی خاصیت هم داره


سلام مریم جون ، شما چطورید؟ خوبید؟ راستش بخوای منم خیلی آلوچه دوست دارم ولی این چیزا رو زیاد بهش نمی دم لواشک رو هم دوست داره براش از لواشکای شکلاتی می خرم اونا بهداشتی هستن (مثلا" بهداشتین) ولی آلوچه و لواشکای کیلویی رو نمی ذارم بخوره.ولی من که زورم بهش نمی رسه تو خیابون یه مرتبه آبروت رو می بره جلو همه می گه مگه قول ندادی برام بخری ........منم مجبور شدم اون روز براش بخرم.
مامان ریحان عسلی
7 اردیبهشت 92 18:22
سلام ای خدا ایی فاطمه چقد باحال حرف می زنه فک کنوم خوش و ریحان بیلی رو هم یه چیزی بشن جل الخالق آلوچه ی کم رنگ رنگ موها کم رنگ می کنه جون خودت دلوم درد گرفت از بس خندیدوم الانه که ریحان بیدار بشه مو کامنتوم تا همینجا میبندوم
مریم--------❤
7 اردیبهشت 92 18:26
یههههههه آلوچه
مریم--------❤
7 اردیبهشت 92 18:27
از مسیر دلوار میریم سالم آباد عجیبن تا حالا نشنیدی
پرهام ومامانش
7 اردیبهشت 92 21:44
سجاد
7 اردیبهشت 92 23:08
مامانِ فاطمه جوووووون سلام آفرین بر این فاطمه خانوم که یه چیز جدید به اطلاعاتمون اضافه کرد باشه به مامان بزرگم میگم آلوچه ی سیاه بخوره تا اون موهای سفیدش ، سیاه بشه مامانی خدمت شما عرض کنم اگه نتونستید کلیپ رو تماشا کنین معلوم می شود مرورگر شما که از آن استفاده می کنید فلش پلیر نصب ندارد . در مورد کلیپ گذاشتن توی وبلاگ : 1- اول توی یکی از سایتهای اشتراک ویدیو عضو بشین 2- کلیپ مورد نظرتونو داخل اون سایت آپلود کنین 3- هر فیلم یه کد مخصوص داره . می تونین کد فیلم مورد نظر رو توی قسمت مطلب جدید بذارین و ثبت وبلاگ کنین . سوالی اگه داشتین درخدمتتون هستم
خاله مهربون
7 اردیبهشت 92 23:28
عالی بود/ممنون به من سرزدید
مادر کوثر
8 اردیبهشت 92 8:39
من قربونه این شیرین زبونی خاصیت آغوش تو ای مادر من بستر ناز است لالایی شب هات مرا گلشن ساز است رخسار و وجود تو مرا پیكر مهر است هم قبله و هم كعبه و هم عشق و نیاز است
مامان رومینا
8 اردیبهشت 92 10:37
عجب نمیدونستیم آلوچه اینقدر خاصیت دارهبیا خصوصی
علی
8 اردیبهشت 92 20:47
اخ گفتی

الوچه

وای دهنم اب افتاد

اینجا که من هستم نمیاد ولی کرمانشاه اگه الان بودم شاید روزی نیم کیلو میخوردم

یک هفته به این شدت میخوردم تا دیگه حس الوچه خوریم فروکش کنه

یادش بخیر

اب دهنمو الان فقط قورت میدم

این فاطمه بلا هم داشتانی داره برا خودش هاااااا


خخخخخخخخخخخخخخخ


به به علی آقا چه عجب پیدات شد.
maryam
9 اردیبهشت 92 19:39
سلام به مامان فاطمه .........اگه بخوام عکس بذارم روی وبلاگ سپهر چطوری باید این کار رو بکنم...و شما کجا میری آپلود میکنی اگه میشه آدرسشو بده؟؟؟


سلام عزیزم خوبی . برای گذاشتن عکس اول باید حجمش رو عکس رو کم کنی. اون عکسی رو که می خوای بذاری روش راست کلیک کن بعد گزینهopen with رو انتخاب کن بعد روی microsoft office picture manager fvبرو و روی تولبار بالا گزینه edit picturesبرو در صفحه ی بعدی کنار صفحه گزینه آخرcompress picturesرو انتخاب کن بعد همون کنار جدول چهار گزینه است شما گزینه web pages رو بزن و بعد okو saveرو بزن.تا اینجا حجم عکست رو کم کردی بعد برو به وبلاگ و ارسال مطلب جدید رو بزن بالای کادر یه درخت سبز رنگیه اون رو انتخاب کن .بعد عکس روی گرینه کامپیوتر رو بزن عکست رو انتخاب می کنی و openرو می زنی بع هم روی آپلود عکس می زنی و منتظر می مونی تا عکس آپلود بشه در آخر هم روی گزینه درج بزن و عکس باید توی کادر بشینه بعدش در پایین کادر روی ارسال مطلب بازسازس وبلاگ بزن یه پیغام بهت می ده که ارسال با موفقیت انجام شد اون وقت عکس توی وبلاگت نشسته .
امیدوارم که خوب برات توضیح داده باشم .اگه مشکلی بود بازم ازم بپرس.
maryam
11 اردیبهشت 92 21:05
مرسی عزیزم توضیحات کامل بود
ستاره زندگی
13 اردیبهشت 92 11:09
به به آلوچه من وستاره با هم میخوریم و آخرش هم با هم بحث می کنیم که کی بیشتر خورده!!؟ به قول شیرازی ها: عامو ول بچو کن تا راحت باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد