فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

پایان ترم زبان

1392/2/22 23:33
نویسنده : fateme
851 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جلسه آخر ترم دوم نیمه ی اول بهار بود.

از 29 اردیبهشت ترم سوم نیمه ی دوم بهار شروع می شه . فاطمه یک هفته استراحت می کنه.

خانمشون یا به قول فاطمه تیچر گفته بود امروز کتاب نیارید به جای کتاب می تونید چیسپ(چیپس) پفک، پفیلا، کیک و بسکویت با خودتون بیارید کلاس ، امروز قرار بود که براشون کارتون پخش کنن .

از خانم امیری اجازه گرفتم که پنج دقیقه آخر کلاس اجازه بده ازشون عکس بگیرم.

فاطمه بین تیچرایی که داشته از اولین تیچرش خانم عمرانی و بعد از اون خانم امیری خیلی خوشش می آد و اونا رو دوست داره.Flowers And Hearts

ترم دیگه هم خانم امیری معلمشونه.این ترم pce3بودن و ترم دیگه pce4می خونن. البته این سه ترم یک کتاب داشتن و ترم بعدی هم از همین کتاب استفاده می کنن.

کارنامه هاشون هم بهشون دادن ؛ مثل همیشه فاطمه همه چیزش Aبود بجزء دقت و تمرکز که هر ترم بهش B می دن. آخه خانم توی کلاس اصلا" نمی شینه . همه اش کارای تیچرشون رو تکرار می کنه . دوست داره به جای معلمشون باشه . با خانمش هم صحبت کردم می گه اشکال نداره همین که همه چیز رو خوب بلده کافیه .students at school gif

توی خونه هم کارتای زبانش رو بر می داره و با عروسکاش بازی می کنه خودش می شه تیچر و عروسکاش هم شاگردن.

وقتی بازی می کنه دقیقا" کارای معلمش رو انجام می ده و خیلی قشنگ جمله انگلیسی می گه . یه چیز جالب این که وقتی یه کلمه انگلیسیش بلد نیست با همون لهجه انگلیسی فارسیش رو می گه.

teacher at desk with blackboard animation

 

سر گلی بیچاره توی دستای فاطمه

 

دور دهن فاطمه رو ببینید این پفک و چیسپایی(چیپس) که خورده

گلی خانم هم امروز با فاطمه اومد کلاس زبان

 

از سمت راست : هستی ، سنا ؛ الینا ؛ فاطمه ؛ پری ناز ؛ خانم امیری نژاد

از سمت چپ:بهار ؛ یاس ؛ ریحانه ؛ فاطیما ؛ آوا عبدالشیخی ؛ آوا محمدی ، سایان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پرهام ومامانش
22 اردیبهشت 92 23:48
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃ به امید موفقیتای بیشتر
bazarbashi.com
23 اردیبهشت 92 1:52
با سلام ::ابزار تقویم فارسی برای صاحبان سایت ها و وبلاگ ها:: به وسیله این ابزار قادر خواهید بود تا برای کاربران خود یک تقویم زیبای فارسی به نمایش بگذارید. آدرس وب سایت:http://www.bazarbashi.com/page/calendar با تشکر
♥ مامي ملودي جون ♥
23 اردیبهشت 92 11:36
آفرين دختر خوب كم كم بايد بري مدرسه ها
مسافران آسمانی
23 اردیبهشت 92 19:22
تبریک میگم فاطمه جون...انشااله تا آخرین مرحله پیش بری عزیزم
ماشااله به این دخمل ناز...
آخی مامانی یاد خودم افتادم...منم که محصل بودم همیشه خودمو جای معلمام فرض میکردمو فکر میکردم باید به بقیه درس بدم...چه زود گذشت


من تو فکر مدرسه رفتنش هستم.احتمالا" اونجا هم همین طوریه
علی
24 اردیبهشت 92 3:47
سلام

ایشالله به زودی تافلتو بگیری کوچولو موچولو و به بنده یاد بدی که زبان انگلیسی شیرینه و از خوندن کتاباش نباید ترسید

من ک زبانم اتضاحه

از ترس این ترم زبان گرفتم که پاس کنم بره پی کت=ارش
عکسا هم دیدیم چه عکسای خوشگلی

چه بچه های باهوشی

و چه معلم خوبی

خدا همشونو حفظ کنه



ممنونم علی
علی
24 اردیبهشت 92 3:50
سلام خاله خاله شما هم برام دعا کنین راستش زیاد حال و روزم خوش نیست نمیونم چمه الان 4 شبه یکم خوابیدم و بیدار شدم شبا خواب ندارم روزا فکرم در گیره زود ناراحت میشم یه غمی رو دلمه نمیدونم چمه اصلا از تنهایی بدم میاد ولی اینجا تنها هم هستم راستش امروز گوشی رو از روی همه خاموش کردم نمیدونم چرا شاید اینطوری بهتره وبتونم خودمه پیدا کنم
خواهر فرناز
24 اردیبهشت 92 19:02
سلام آفرین به تو فاطمه خانوم
مامان سپهر
26 اردیبهشت 92 9:53
سلام به مامان فاطمه....آفرین به فاطمه جون که از الان میره کلاس زبان.....انشاالله موفق باشه


ممنونم مامانی مهربون
مینا
27 اردیبهشت 92 11:39
ماشالله اسپندبراش دود کنی منکه همش میام فاطمه جونو میبینم نمیدونی چقدر دوستش دارم الهی همیشه مامان و باباش بالا سرش باشند منم دخترم 3 ماهشه از چند سالگی ببرمش کلاس زبان لطفا راهنماییم کن از طرف این دختر به این قشنگی یه ماچ سفت کن الهی خوشبخت وموفق باشد وای که چقدر من این دختر خانومتو دوست دارم خیلی دوست دارم دخترم مثل فاطمه جون بشد


ممنونم مینا جون که به ما سر می زنی.
من فاطمه رو از چهار سالگی گذاشتم کلاس زبان . انشاالله پرستش جون بزرگ بشه و شما هم اونو بفرستی کلاس زبان.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد