فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

رفتیم عکاسی

1392/2/25 22:25
نویسنده : fateme
330 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز منو فاطمه با یاس و خاله صدیقه رفتیم عکاسی خانه هنر که عکس بگیریم.

فاطمه با یاس یه دونه عکس با هم گرفتن.

امروز با خاله صدیقه رفتیم که عکسا رو برای چاپ انتخاب کنیم.

توی عکسای از بس که فاطمه و یاس اذیت کردن خانمی که عکس می گرفت عصبانی شد و باهاشون دعوا کرد. منم بهش گفتم خانم اینا بچه هستن شما بهشون می گید این مدلی بایستید تا بری عکس بگیری ژستشون بهم می خوره دیگه دعوا نداره شما باید حوصله داشته باشید.

فقط سه تا عکس از فاطمه گرفت و نذاشت با لباسای دیگه ای که براش برده بودم عکس بگیره . آخر سر هم معذرت خواهی کرد که ببخشید من کمی عصبی شدم.

45 روز دیگه گفت بیاید عکسا رو که آماده کردیم رو ببینید اگه پسندید براتون چاپ کنیم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رومینا
25 اردیبهشت 92 22:41
به به عکاسی.من که عاشق عکس گرفتنمبیصبرانه منتظر عکسای فاطمه ایم.مگه اون خانم جوونه نبود؟اون خانم جوونه خیلی حوصله داشت موقعی که واسه عکسای رومینا رفته بودیم با اینکه رومینا اصلا دوربینو نگاه نمیکردو وهی وول میخورد اما صبور بود


آخه قبل از ما هم یه خانم و آقا به پسر فکر کنم یکسالشون داشتن عکس می گرفتن . حتما" خسته شده بود. اولش خوب بود ولی یه ربع ساعتی که گذشت حوصله نداشت همه اش یه مدل ژست بهشون می داد.بیچاره ها گردنشون درد گرفت از بس بهشون گفت سرتون رو بذارید رو شونه هاتون.
مامان سپهر
26 اردیبهشت 92 9:55
عجب........خوب میرفتید یه جای دیگه واسه عکس گرفتن...............


توی شهرمون خیلی تعریف این عکاسی می کردن منم که هر شش ماه یکبار فاطمه رو می برم ازش عکس می گیرم گفتم این عکاسی رو هم امتحان کنیم ببینم چطور عکس می گیره. حالا شاید این عکسایی که انتخاب کردیم خوب چاپ کنه .
مسافران آسمانی
26 اردیبهشت 92 10:37
دلش اومد با فاطمه گلیه ما دعوا کنه...؟
اصلا نباید پیشش عکس میگرفتین...
مامانی خصوصی دارین


قرار شد که عکساش رو چاپ نکنم ولی دیروز که رفتم نگاه کردم دلم نیومد و چهار تاش رو برای چاپ انتخاب کردم.
خواهر فرناز
26 اردیبهشت 92 11:31
ای بابا چرا این عکاسه این طوری کرده؟ ایشالاعکساتون خوشگل بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد