فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

دعا

1392/4/19 7:00
نویسنده : fateme
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

آقام توی ICU بستریه به دعای خیر شما نیاز دارم .

برای شفاش به نیت چهارده معصوم ، 14 بار آیه امن یجیب المضطر اذا دعا و یکشف السوء رو براش بخونید.

امروز روز اول ماه مبارک رمضانه آقام بانی مسجد ، تورا خدا براش دعا کنید که بلند بشه بره مثل همیشه برای ائمه خدمت کنه .

التماس دعا دارم . تو رو خدا براش دعا کنید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مادر کوثر
19 تیر 92 8:52
خدای شفای عاجل بده انشالله براشون دعا کردم و این آیه رو 14 بار خوندم
مادر کوثر
19 تیر 92 8:52
ماه رمضان؛ ماه مفروش کردن قدوم شب قدر با اشک های شوق برای درک «زیباترین لحظه ی حیات انسانی» مبارک باد ... می گویند هر وقت آب می نوشی بگو : یا حسین «ع»؛ این روزها که آب می بینی و نمی نوشی آرام بگو : یا اباالفضل «ع» ...
4دوست
19 تیر 92 13:32
سلام مامان فاطمه انشاالله هر چی زودتر حالشون خوب بشه و برگرده خونه ....ما هم اینجا واسش دعا میکنیم
مامان طهورا عسلی
19 تیر 92 15:28
خدا شفا بده
khahare farnaz
19 تیر 92 16:44
اللهم اشف کل مریض منتظر پست شفای ایشون هستیم
SaYa
21 تیر 92 13:38
سلام فاطمه جان خوبی عزیزم؟ نه گلم بخون تو چون من نبودم وقت نشدم بقیه جزا تکمیل بشه هرجزی اگرم موند من تمومش میکنم فکر نکنم بمونه البته عزیزدلم ایشالله حال آقاتون به زودی خوب خوب خوب بشه
پرهام ومامانش
22 تیر 92 0:32
به امید بهبودیشون
مامان سويل و اراز
23 تیر 92 0:33
سلام دوست خوبم ارازي مسابقه ني ني شكمو شركت كرده اگه دوست داشتين با فرستادن يه اس ام اس و نوشتن 309 و ارسال به 20008080200 لطف كنيد و ارازي ما رو برنده كنيد از محبتتون ممنونم
ستاره زندگی
26 تیر 92 11:28
بسم الله الرحمن الرحيم يا منزل الشفا و يذهب الداء صل علي محمد و اله و انزل علي وجهي الشفاء به امید سلامتی همه مریضها
ستایش*مامان محمود
27 تیر 92 1:56
سلام عزیزم خووبی؟پدرت خوبه؟چشم حتما دعامیکنیم ایشالا خدا شفامیده ماروبیخبر نذار
خاله جون
27 تیر 92 18:54
سلام فاطمه جونم...انشالله بابای عزیزت هرچه زودتر بهتر بشه... امن یجیب المضطر اذا دعا و یکشف السوء سرسفره ی افطار ونمازم دعا میکنم انشالله بابای عزیزت خوب بشه...
یه دختر
30 تیر 92 18:37
لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید
علی
31 تیر 92 0:40
یا امام زمان خاله چی شده؟؟؟ خدا بد نده؟؟؟!!! ایشالله که به حق این ماه مبارک و به حق مولا علی شفا پیدا میکنن و سایشون همیشه رو سرتون هست هرکاری از دستم برمیاد بگین در خدمتم منم جز دعا کاری ازم بر نمیاد چشم دعاشون میکنم
مریم
31 تیر 92 18:10
سلام عزیزم خوبی؟خیلی دلم بیراتون تنگ شدهحتما حتما حتما براشون دعا میکنم ایشالله به زودی خوب میشن
مامان آناهیتا
1 مرداد 92 18:42
عزیزم من تازه دیدم خدا شا بده خیلی ناراحت شدم
سجاد
18 مرداد 92 13:04
عید سعید فطر بر شما و خانواده ی عزیزتان مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد