فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

شفای آقام

1392/5/2 11:57
نویسنده : fateme
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم

قبل از هر چیز تولد امام حسن مجتبی (ع) رو به همه ی شیعیان تبریک می گم.

ممنونم از همه ی اونایی که برای شفای آقام دست به دعا شدن.

دیشب معجزه شد .

شب تولد امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت (ع) بعد از 17 روز که آقام توی کما بود بهوش اومد و چشماش رو باز کرد.

خدایا شکرت . خدایا همینطور که دل ما رو شاد کردی از ته دلم دعا می کنم که همه ی مریضا شفا پیدا کنن و دل خانواده هاشون شاد بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحان
2 مرداد 92 18:31
سلام خداروشکر ...خیلییییییییییییی خوشحال شدم ایشالا که بهتر از اینم میشه توکل به خدا
خواهرفرناز
3 مرداد 92 14:59
خدا را صد هزاربارشکر تبریک میگم ایشالا سالهای سال سایشون بالای سرتون باشه
♥ مامي ملودي جون ♥
5 مرداد 92 10:24
واي عزيزم خيلي خوشحال شدم و اشك توي چشمام جمع شد انشا الله خدا سايه هيچ پدر و مادري و از سر بچه هاش بر نداره و انشا الله كه روز به روز حالشون بهتر باشه
علی
7 مرداد 92 16:57
شکر که پدرتون به هوش اومد خدارو شاهد میگیرم این چند روزه هم خودتون و هم پدرتون رو دعا کردم خلاصه ببخشید که جز دعا کاری ازم برنمیاد اگه کاری چیزی داشتین حتما رو منم حساب کنین
علی
11 مرداد 92 18:32
سلام حال پدرتون چطوره؟؟؟ تورو خدا بهم خبر بدین
ستایش*مامان محمود
15 مرداد 92 16:09
سلام خانمی وای چقدخوشحالم که بابات شفاپیداکرده به برکت تولد امام حسن هست خدایاشکرت شکرت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد