فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

بدون عنوان

1390/12/15 19:29
نویسنده : fateme
253 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مامان تصمیم گرفت که مثل هر سال دستی به سرو گوش خونه بکشه

niniweblog.com

بعد از کلی فکر کردن  برای تمیز کردن که از کحا شروع کنم تصمیم گرفتم از آشپز خاته شروع کنم

niniweblog.com

ساعت ده صبح است اول بالای کابینت بعد داخل کابینت به ترتیب تا رسیدم به کف آشپزخانه خب حالا کف آشپزخانه رو شستم

niniweblog.com

نگاه به ساعت کردم ساعت سه بعد از ظهر شده یود بابای فاطمه هم از سر کار اومد حالا ناهار می خواد

niniweblog.com

خب من فقط تونستم امروز آشپزخاته رو تمیز کنم تا فردا .....بهتره از اتاق فاطمه شروع کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد