فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

روز اول مدرسه

1392/7/1 19:24
نویسنده : fateme
614 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز اول مهر بود . دیشب به فاطمه گفتم باید زود بخوابی تا صبح زود بیدار بشی چون فردا می خوای بری مدرسه . زود خوابیدن فاطمه ساعت دوازده و نیم بود.

صبح ساعت هفت و نیم صداش زدم بهش گفتم بلند شو باید بری مدرسه . اونم زودی بلند شد و رفت دست و صورتش رو شست و لباساش رو عوض کردم .

ساعت هشت و ربع بود که از خونه بیرون اومدیم. و رفتیم مهد فرشته ها که پارسال می بردمش . امسال هم پیش دبستانی همون جا ثبت نامش کردم.

تو راه که می رفتیم گفتم آقا جون مدرسه رفتن یاس رو دیدی ولی مدرسه رفتن فاطمه رو ندیدی . فاطمه بهم گفت نه مامان روح آقاجون منو می بینه . من از تعجب چشمام داشت از حدقه بیرون می زد. گفتم آره مامان روح آقاجون تو رو می بینه. خودم از حرفی که به فاطمه زدم ناراحت شدم .

وقتی رفتیم مهد بهم گفت مامان تو برو خونه و ظهر بیا دنبالم . گفتم امروز روز اوله و زود تعطیل می شین . من می مونم با هم می ریم .

براشون جشن گرفتن همه ی بچه ها رو آوردن توی سالن و براشون آهنگ گذاشتن بعد هم یه دونه مداد و یبستنی و شکلات بهشون دادن.

بعضی بچه ها گریه می کردن فاطمه می خندید و می گفت چرا گریه می کنن . گفتم پارسال هم که تو اومدی گریه می کردی بهم گفت خب من دیگه عادت کردم و گریه کردن رو ترک کردم . گفتم خب اینا هم چند روز دیگه گریه کردن رو ترک می کنن.

 

 

خوش آمدی دخترد گلم

 

 

 

فاطمه و صبا دوست مهد کودکش

 

این مداد رو توی جشن بهش دادن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم--------❤
1 مهر 92 19:52
سلام عزیزم امیدوارم فاطمه خانومی بتونه به بهترین مدرج علمی برسهو بتونه بهترین ها رو برای خودش رقم بزنه
مامان رومینا
1 مهر 92 22:06
پیش دبستانی رفتنت مبارک فاطمه جوونایشالا که روزای خوشی رو داشته باشی عزیزی
♥ مامی ملودی جون ♥
1 مهر 92 22:44
هزار ماشا الله دیگه خانومی شدی ها خوشگل خاله انشا الله جشن فارغ التحصیلی دکترات و تبریک بگیم
مامان ریحان
1 مهر 92 23:29
سلام سال تحصیلی جدید مبارک ایشالا سالی پر از موفقیت داشته باشی از دس این بچه ها که تا دیر وقت بیدارن در اصل طفلکی ها تقصیری هم ندارن اگه بزرگتراشون زود بخوابن اونا هم ... در مورد رمزم شرمنده همه ی پستام رمزشون یکیه اگه بخوام رمز او هم عوض کنوم آرشیو مطالبوم بهم میریزه
عشق یعنی...
2 مهر 92 10:42
این شاله جشن فارغ التحصیلی اش تو بهترین رشته دلخواهش عجب دختر فهمیده و باهوشی
4دوست(مریم)
2 مهر 92 21:13
سلام مامان فاطمه.خوب هستید؟؟انشاالله به سلامتی باشه مدرسه رفتن فاطمه....راستی مدل مقنعه فاطمه خیلی جالبه.....مبارکش باشه
ژاله
3 مهر 92 9:49
سلامـــــــــــ بهارجون
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لباس مدرسه ات خیلی بهت میاد
بهار جون امسال میری کلاس چند


سلام ژاله جون فاطمه امسال پیش دبستانی می ره.
ژاله
3 مهر 92 9:51
خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد