فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

بدون عنوان

1391/5/26 0:11
نویسنده : fateme
436 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تولد زن عمو مهناز (5/24) بود .اردلان رفته بود برای مامانش یه کیک خریده بود و زنگ زد به ما گفت بیاین پایین عکس بگیریPhotographerم .ولی چون موقع افطار بود و من داشتم افطاری آماده می کردم بهش گفتم بعد از افطار می آیم . ساعت9بود من و فاطمه رفتیم خونه حاج عمو و زن عمو کیکش رو آورد و چند تا عکس گرفتیم بعدش هم کیک خوردیم .

امروزهم مامان رفت وبرای زن عمو هدیه تولد خرید

این هم شماره  4 کیک زن عمو از شماره بعدی فاکتور گرفتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان رومینا
26 مرداد 91 12:58
به به تولد.چه ناااااااااااازی هم کرده فاطمهتولد زن دایی مهناز مبارک باشه ایشالا همیشه سالم باشن و شاد
مریم--------❤
26 مرداد 91 17:12
خیلی خرج نوکو چون قرارن مو هم ببری زیتونیه وقت پولات کم نوکو
مریم--------❤
26 مرداد 91 17:12
موافقم بیریم ولی خو ایکاش یکمی گت تر بیوم میتونسم بیوم پیشتو
مریم--------❤
26 مرداد 91 17:13
نه عامو بوشهرماراسی مو دیگه یادوم نیمیره قولتا حتما به مو ببری یه دقه زیتون چون نرفتم تا حالا
عسلی
26 مرداد 91 18:59
سلام عزیزم.........آپم ......بدو بیا.....
بابای دوقلوها
27 مرداد 91 7:25
تولد زن عمو مبارک تا باشه از این شادی ها و تولد هااا
مامان فری
27 مرداد 91 17:20
سلام گلم ممنون از اینکه پیش منم میای
راستی من این کوکی ها رواز وب لذت آشپزی که تو لینکام هست درست کردم برو تو قسمت کیک و شیرینیه برچسب ها دستورش اونجا هست


ممنونم از راهنمایتون .حتما"میرم ودستورش رو بر می دارم
مامان فری
27 مرداد 91 17:22
تولد زن عمو جون مبارک
امیدوارم همیشه زندگیتون پر از شادی باشه اینا هم هدیه تولد


ممنونم عزیزم
تارا
27 مرداد 91 18:30
سلام
ممنون مامان واسمون دعا کنید


انشاالله هر چه خیره برات پیش بیاد
نایسل جون
28 مرداد 91 20:33
زن عمو خانوم تولدش مبارککک راستی گلم منم خیلی حالم خراب شد دیدممم عکسای زلزله رو
عسلی
28 مرداد 91 23:37
تا که چشمم باز شد دیدم که یارم رفته است / ماه مهمانی تمام و مه‌نگارم رفته است با گل این بوستان تازه انسی داشتم / گرم گل بودم که دیدم گلعذارم رفته است پیشاپیش عید شما مبارک
مامان ریحان عسلی
29 مرداد 91 2:49
سلام با آرزوی استجابت نیایش های خالصانه و مهر قبولی دعاهای شبانه و اجر طاعت و اطاعت و تهذیب نفس، این عید سعید را به شما تبریک عرض مینمایم
بابای دوقلوها
29 مرداد 91 11:34
خداوندا تو را شاکریم که یک ماه میهمان واین اجازه رابما دادی تاسحرها عاشقانه با تو سخن بگوئیم ودرد دلمان را با تو بگوئیم واکنون روز اول شوال را بر ما عیدگرداندی. عید برعاشقان مبارکباد.
مریم--------❤
29 مرداد 91 14:22
عید شما هم مبارک
مامان امیرحسین ومحیا
30 مرداد 91 10:37
تولد زن عمو جون مبارک ایشالا همیشه سالم باشن وشاد


ممنونم عزیزم
مامان ریحان عسلی
30 مرداد 91 11:14
سلام تولد زن عمو بهناز مبارک
مریم--------❤
30 مرداد 91 13:48
ایشالله چن ساله دیگه شوهر که کردوم


یعنی چه ؟ بیشتر توضیح بده.
مامان ظریفه
30 مرداد 91 15:42
سلام وبلاگ قشنگی دارین.

میشه خواهش کنم به آیلین من رای بدین تو این مسابقه برنده شه؟

http://koodakeman91.niniweblog.com/post203.php

توی نظرات بگین آیلین شماره 9

زحمتی نداره یه لحظه رای بدین دیگه....

باید آدرس وبلاگ یا سایتتونو حتما بزارین تا رایتونو بپزیرن

امروز آخرین فرصتشه

[بوسه][بوسه][بوسه]



سلام من به آیلین جون رای دادم.شمارولینک کردم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
مریم--------❤
30 مرداد 91 17:12
نه عامو ها منظوری نداشتم کهفکر کنم منظور خاصی ازم گرفته باشی
نه یعنی منظوروم ای بی که خوم نمیتونم تنهایی بیوم خوایسه سی مومان بوامم بوگوم میگن دختر تو هنو کوچیکی چه لازمن دوست اینترنتی داشته باشیول تا گت تر واوی.یعنی منظور از ایکه هر وقت شوهر کونوم ای بی که هر وقت مستقل تر شده باشوم ببینمت ولی نیمیفهمم تو چه منظوری ازم گرفتی


گل نازوم دختر قشنگوم ازحرفت برداشت بدی نکردوم .
مامان ظریفه
30 مرداد 91 23:48
ممنون عزیزم منم لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد