فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

جشن تولد 5 سالگی

1392/1/10 15:48
نویسنده : fateme
2,545 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجشنبه 8 فروردین 92(با 8 روز تاخیر تولد گرفتیم)

کارت دعوت

فلش راهنما 

خوش آمد گویی

کیک تولد (مثلا" این شکل کیتی )

اولین مهمونای فاطمه

میز پذیرایی

دوستای فاطمه

بچه ها می پریدن برای برف شادی

میز شام

هدیه دوستان

هدیه مامان و بابا دستبند و آهو هدیه عمه زری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان ملیکا کوچولو
10 فروردین 92 19:59
تولدت مبارک باشه عزیز خاله.انشاالله 100 ساله شی.در ضمن خیلی هم زیبا شدی ماشاالله.


مرسی عزیزم


مامان ملیکای عزیز آخرش من موفق نشدم وب شما رو باز کنم. می شه لطف کنید آدرس وبتون رو برام بذارید.
علی
10 فروردین 92 21:06
ایشالله مباشه ایشالله زیر سایه پدر مادرت اجی کوچولو بزرگ شی و همیشه شاد و پیروز و موفق باشی راستش بهم خبر دادی عکسا بهم نچسبید ایشالله بعدا میام میبینم
علی
10 فروردین 92 21:18
خاله هر کاری میکنم میاد جلو چشام حرفاتون به خدا دارم دها میکنم همش ایشالله خدا شفا بده به حق بی بی زهرا
علی
10 فروردین 92 21:44
براتون نزر کردم وصدقه هم گذاشتم البته برای پدرتون نه خودتون به خدا منم نگران شدم تورو خدا هرچی شد خبرم کنین
پرهام ومامانش
11 فروردین 92 0:12
فاطمه عزیز: تقارن بهار طبیعت را با شكفتن موجودیتت رو بهت شادباش میگم امیدوارم روزگارت سبز باشه...
مامانی درسا
11 فروردین 92 2:52
عزیز دلم تولدت مبارک کارتت هم مثل خودت خوشگله گلم


ممنونم خاله خوبم
مامانی درسا
11 فروردین 92 2:52
فاطمه جونم و مامی عزیز خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این ایام آغازین سال جدید عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. سال نو مبارک
مهرانه
11 فروردین 92 16:14
سلام . تولد فاطمه جان مبارک
بوشهری هستین ؟


سلام عزیزم ؛ ممنونم.

آره بوشهری هستم.
علی
12 فروردین 92 0:12
الحمدلله

خدارو شکر خیلی خوش حال شدم

راستش صب خواستم بیام نت یکی از اشنا ها فوت شد که بنده خدا فرزند نداشت دیگه درگیر اون شدیم و کارشو میکردیم تا الان ولی خدارو شاهد میگیرم 3-4بار یادم اومد اقاتون و همش دعا میکردم شب بیام بگین که همه چی خوبه

خدارو شکر خدارو شکر

خیلی خوشحال شدم

راستی با دکتره تماس نگرفتین؟>؟؟؟

خیلی کار خوبی کردین بهم خبر دادین


خدا رحمتش کنه . روحش شاد باشه.
در مورد دکتر هم دستت درد نکنه فعلا" مشکل حل شده . خدا کنه که پیوند هم بگیره.
علی
12 فروردین 92 0:14
حالا تولدت مبارک خوشگل خانوم

با اینکه به مامانت سخت رفت ولی خوب خداروشکر به خیر گذشت و الان میشینه با دبدن عکسا لذت میبره

بازم تبریک برا تولدت و بهبود پدربزرگت اجی کوچولو

ایشالله سال 92 شاد ترین و بهترین سال زندگیت باشه


مرسی علی جان ؛ انشاالله سال خوبی برای همه باشه.
مامان سویل واراز
12 فروردین 92 2:26
سلام عزیزم عیدتون مبارک شما هم اولین دوستی هستین که من امسال لینکتون میکنم از اینکه اجازه دادین عکساتونو تو وبم بذارم ممنونم
فاطمه جون تولدت مبارکه مبارک باشه انشاالله 120 سالگیتو جشن بگیرین البته همراه مامان و بابا


ممنونم عزیزم
سجاد
12 فروردین 92 12:40
با یه خاطره ی تفریحی از سجادکوچولو آپممممم
مامان ریحان عسلی
12 فروردین 92 19:44
سلام
تولدت مبارک ایشالا 120 ساله شی
همه چیز عالی دست ِ مامانت درد نکنه
کادوهاتم مبارک


ممنونم ؛جاتون خالی.
مامان رومینا
13 فروردین 92 0:46
دستتون درد نکنه و خسته نباشید.تولد خیلی قشنگی بود


ممنونم امیدوارم که بهت خوش گذشته باشه.
علی
14 فروردین 92 19:04
سلام پیونده گرفت؟؟؟ خوب هستن اقاتون؟؟؟ ایشالله که خوب باشن بیایین بهم خبر بدین
مریم--------❤
15 فروردین 92 20:09
به به چه تولدی
منم دلم خواست و ای کاش دعوتم کرده بودی میومدمنه این دفعه تقصیر من بوددعوت کردی ولی...
دستتت درد نکنه مامان فاطمه جونهمه ی عالی بود



ممنون مریم عزیزم .شما که ما رو قابل ندونستین.
♥ مامي ملودي جون ♥
18 فروردین 92 10:30
عزيزم تولدت مبارك . دست ماماني و بابا جون هم درد نكنه حسابي زحمت كشيدن . و معلومه كه به همه نيني ها حسابي خوش گذشته


متشکرم خاله جون. خودمونیما کنترل بچه ها خیلی سخت بود چون یک لحظه نمی نشستن.ولی خوشحالم که به فاطمه و دوستاش خوش گذشت .
مریم(مامان آرینا)
18 فروردین 92 16:24
عزیز دلم با تاخیر تولدت مباااااااااااااااااااااااااااارک امیدوارم تمام لحظات زندگیت به شیرینی این کیک تولدت باشه


مرسی خاله ی خوب و مهربونم
مامان امیرحسین ومحیا
18 فروردین 92 23:19
تولدت مبارک خوشکل خاله.


مرسی خاله جون
مامان ثنا و ثمین
19 فروردین 92 18:24
سلام خانومی.تولد فاطمه جون مبارکا باشه.
ماشاله چقدر ناز شده.
دستتون درد نکنه همه چی خوشمل بود


سلام عزیزم . ممنونم
چشماتون قشنگ می بینه.
ستاره زندگی
21 فروردین 92 14:43
دست تون درد نکنه
انشالله جشن عروسی اش
پذیرایی رنگارنگی بود


جای شما خالی خاله جون.
خواهر فرناز
23 فروردین 92 15:19
تولدت مبارک
الهی 1200 ساله بشی خاله جون
ببخشید ما دیر اومدیم برای عرض تبریک


ممنونم عزیز دلم .
خواهر فرناز
23 فروردین 92 23:29
ممنون از اینکه در ختم صلوات شرکت کردین
همین تعداد را یک بار در این ایام بفرستین

بازم بهمون سر بزنید


چشم عزیزم حتما" این کار رو می کنم.
مادر کوثر
24 فروردین 92 7:18
چه تولد خوشگلی فاطمه جون هم خیلی خیلیییییی نازتر شده آفرین و خداقوت به دست اندرکاران
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد