فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

چهار ماه و ده روز

1392/9/18 13:43
نویسنده : fateme
6,883 بازدید
اشتراک گذاری

آسمان باران ببار اینجا گلی پژمرده است

از غم داغ پدر گویا جهان افسرده است

آسمان باران ببار ؛ محکم ببار , طوفان ببار

چون پدر از بین ما رفت و دل من مرده است

دیروز 17 آذر ماه 92 دقیقا" چهار ماه و ده روزبود که صورت ماهت رو ندیدم ؛ آن چهره خوب و مهربانت را ....

هر روز با خودم می گم می شه یه بار دیگه از در بیای تو و من برای یک ثانیه روی زیبایت رو ببینم . ولی می دونم جایی رفتی که بازگشتی نداره.

نمی دونم این مدت چگونه گذشت ولی با همه ی سختیش گذشت و باز هم می گذرد و تو دیگه نمی آیی...

خدا تنها کسی است که وقتی همه رفتند می ماند

و وقتی همه پشت کردند ، آغوش می گشاید

و وقتی همه تنهایت گذاشتند ؛ محرمت می شود

خدای خوبم ؛ پدرم مهربان بود با او مهربان باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان رومینا
18 آذر 92 16:27
خدا رحمتشون کنهروحشون شاد
خواهر فرناز
19 آذر 92 20:10
روحش شاد ویادش گرامی مامان گلی درسته خیلی سخته واذیت میشین ولی وقتی باور کنید همه مسافریم وداریم میریم شاید یکم براتون باورش را حتتر باشه موفق باشین وهمیشه صحیح وسلامت باشید وفاطمه جون هر روز پله های موفقیتا طی کنه
fateme
پاسخ
ممنونم گلم
♥ مامی ملودی جون ♥
20 آذر 92 0:22
خدا هزاران بار رحمتشون کنه
fateme
پاسخ
ممنون عزیزم
رها
20 آذر 92 10:10
سلام مامان فاطمه من و یادت هست......امروز اومدم بهت سری بزنم ببینم فاطمه جون بزرگ شده اما واقعا حالم گرفت خیلی ناراحت شدم ان شاالله غم آخرت باشهخ عزیزم ........خیلی ناراحت شدم تسلیت می گم ........... شما رو لینک کردم تا بیشتر بیام و بهتون سر بزنم
fateme
پاسخ
سلام رها جون ممنونم بابت همدردیت. باید ببخشید اصلا" یادم نمی آد . ولی خب به وبتون سر می زنم و شما رو لینک می کنم. ممنون که بهمون سر زدی عزیزم.
خاله جون
20 آذر 92 11:13
یادش گرامی ورحش شاد
مامان ریحان
24 آذر 92 17:28
سلام عزیزوم که می فهموم داری چه میکشی ، خدا رحمتش کنه
مامان ریحان
24 آذر 92 17:30
بخدا مونم خیلی وقت نمی کنوم در حدی که پست بذاروم و فقط اونی که میان وبوم میتونوم بروم وبشون ریحان نمیله الانم که تو نتوم ریحان خوسیده ، دختروم مریضن اصلا شانس نداروم خا مو درست روز تولدش مریضن بچه ام همیشه هنو کروم یا اکسپلوور نداری خیلی حیفن پستی رمزداروم داری از دست میدیا
fateme
پاسخ
عزیزدلوم مو اکسپلورر داروم ولی کروم نداروم.
خواهر فرناز
24 آذر 92 18:16
سلام مامان گلی من یه وبلاگ طراحی کردم نمونه عکس های طراحی شده ام را توش گذاشتم اگه کسی میخواست تم طراحی کنه یا حتی عکس بهم خبر بدین تا براش انجام بدم برای شما دوست جونم مجانیه برای دوستای دوست جونمون با قیمت خیلی کم البته وبمون هنوز کامل همه را آپلود نکردم چون خیلی وقت میگیره ولی به زودی کلی عکس توش اپلود میشه اینم ادرسشه http://aksghashang.persianblog.ir/ راستی اگه دوست داشتین لینکش کنید متاسفانه نی نی وبلاگ تو قسمت سوالات که به صورت در خواست نوشته بودم تاییدش نکرد مجبور شدم این طوری مزاحمتون بشم
fateme
پاسخ
ممنون عزیزم من این وبت رو لینک کردم.
(زهره)مامان فاطمه
27 آذر 92 7:54
روحش شاد
الهه
15 دی 92 8:59
سلام فاطمه جون خوبی عزیزم من الهه ام 16 سالمه فاطمه جون امیدوارم خدا پدرتو بیامرزه
fateme
پاسخ
سلام الهه جون مرسی از اینکه به وب دخترم اومدی. عزیزم اسم دخترم فاطمه است .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد