فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

تولد حضرت رقیه (س)

1391/4/18 12:42
نویسنده : fateme
296 بازدید
اشتراک گذاری

روز عید مبعث که رفته بودیم مولودی خانم مداح گفت که 18 شعبان تولد حضرت رقیه (س)است . تشویق

من تاحالا نشنیده بودم همون جا نیت کردم که اگه تونستم مولودی بگیرم .چشمک

ولی خوب به خاطر اینکه اگه میخواستم مولودی بگیرم دعوتی زیاد داشتم و خونمون هم گنجایش این همه دعوتی رو نداشت تصمیم گرفتم که بسته هایی درست کنم و وقتی میرم نمازببرم مسجد و همون جا قسمت کنم .لبخند

اینکار روکردم انشاالله حضرت رقیه (س)خودش قبول می کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فریبا
18 تیر 91 14:52
گلم قربون اون دل مهربونت بشم ، حتما موقع پخش کردن بسته ها منم در نظر داشته باش


حتما"عزیزم .الهی هر چه از خدا می خوای بهت بده.
فریبا
18 تیر 91 14:52
برو خصوصی عزیزم
بابای دوقلوها
18 تیر 91 19:16
نذرتون قبول باشه
کار خیلی خووبی کردید


ممنون عموجون .انشاالله خداقبول کنه.
نایسل
18 تیر 91 22:12
نذرت قبول خوشگل من
چه کار خوبی کردی


مرسی عزیزم
نایسل
18 تیر 91 22:12
عزیزم با آدرس
http://arinanafasam.niniweblog.com/
برو آدرس وبشو عوض کرده برای بعضی ها با مرورگر فایر فاکس باز نمیشه از این به بعد اینجا آپ میکنه بوسسس[
ممنون از راهنمایتون.
نایسل
18 تیر 91 22:13
مرسی عزیزمم ایشالا تولدشما
تارا
18 تیر 91 22:51
سلام ممنون از حضورتون واسم دعا کنید والا شرمنده نیمدونم نظرتون کجاست!!!!!! بخشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد