فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

آقا جون اینا برگشتن

1391/8/3 22:16
نویسنده : fateme
969 بازدید
اشتراک گذاری

آقا جون اینا دیشب ساعت ٢ بهتره بگم امروز صبح ساعت ٢ از کربلا برگشتن .

متاسفانه چون فاطمه خواب بود ما نتونستیم بریم پیش بازشون.ولی صبح زود اومدیم خونه آقاجون . البته همه خواب بودن نشستیم تا بیدار بشن و زیارت قبولی بگیم.

خواهرم که بار اولش بود می رفت می گه انگار خواب دیدم که رفتم زیارت . خیلی تعریف می کنه . می گه خیلی خوب بوده . به قول خودش می گه باورم نمی شه که رفتم کربلا زیارت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع).

انشاالله خدا نصیب همه ی شیعیان کنه برن زیارت آقا امام حسین (ع).

خب رسیدیم به مهمترین چیز ؛ آره سوغاتی نیشخندخیلی کیف داره وقتی چمدونها باز بشن .

الان خونه آقا جون هستم شب که رفتم خونه عکس سوغاتم رو براتون می ذارم.

 

عکس سوغاتی هامون روگذاشتم.

سوغات فاطمه: دو تا بلوز وشلوار ، صندل ، اسباب باز ی ،کش مو و تل.

سوغات من: بلوز ، مانتو عبایی ، پارچه ، روسری ، سجاده

این هم خواهر م برام آورده. گوشواره هاش رو برای یه خواهر دیگه ام آورده دیشب به خواهرم گفتم که گوشواره هات رو به من بده چون من یه انگشتر نگین سبز هم دارم و اونم می گفت من بزرگترم تو پلاکت رو به من بده . حالا ببینم کدوم موفق بشیم نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

بابای دوقلوها
2 آبان 91 18:24
سلام
چشمتون روشن
زیارتشون قبول باشه


ممنونم عموی خوب.
انشاالله روزی شما باشه برید زیارت
علی
2 آبان 91 19:17
سلام

من نت دار شدم

هوراااااااااااا

راستی زیارت قبول باشه

بهشون از طرف منم زیارت قبولی بگین

منم یاد اون روزی که حرم باکرم حضرت عباس رفتم افتادم

خدا نصیب همون بکنه


بهم سر بزنین

یاعلی


خوش به سعادتت که رفتی زیارت .
منم خیلی دوست دارم برم . می خواستم ثبت نام کنم . ولی خواهرم می گه با فاطمه نمی تونی بری چون خسته می شه .
مامان ریحان عسلی
2 آبان 91 20:32
خا بسلامتی ایشالا روزی خوتون
ما هم بی صبرانه منتظر دیدن سوغاتی های شما هستیم


تا فردا عکس سوغاتام بگیروم سیتون میلومش.
علی
2 آبان 91 22:46
نه خاله برو
سعادتیه
من خواهرم 3 سالشم نشده بود بردیمش
ببر بیمه ش کن

من خواهرم حیلی گریه میکرد

بعد اون سفر دیگه تموم شد



نمی دونم آخه خواهرم می گه صبح ساعت سه نیم باید بلند بشیم بریم حرم .بچه که باشه نمی تونی بری .
هرجاکه می برن برای زیارت چون کارها رو از قبل برنامه ریزی کردن ما که بزرگ بودیم خسته می شدیم .چه برسه به بچه ها .
حالا اگه آقا خودش بطلبه حتما" می رم .هر چند الان پول ثبت نامش شده 960هزار تومن.
علی
2 آبان 91 23:09
960هزار؟؟؟؟

شهر ما 600 هزاره


خاله اینطور نیست بستگی به خودت و کاروانش داره


خاله اگه طلبید حتما برو

حرم حضرت عباس رو ببینی خستگی یادت میره




الان که دلار رفته بالا قیمتش شده 960تومن .قبلا" 500تومن بوده . آقام می گفت اونجا پول ایران رو نمی گرفتن می گفتن دلار بدین.
علی
3 آبان 91 0:42
تا حالا منتظر شما بودم خاله مث ایتکه نیستین شبتون بخیر
مامان امیر مهدی
3 آبان 91 10:41
به سلامتی ایشالا زیارتشون قبول باشه
مامان منم امروز رفت


ممنونم .
انشاالله به سلامتی بر گردن
مامان علی خوشتیپ
3 آبان 91 14:23
چشمتون روشن.زیارتتون قبول.ایشاالله قسمت خودتون بشه


ممنونم عزیزم.همچنین شما.
مامان رومینا
3 آبان 91 15:14
به به چشمتون روشن زن دایی.زیارتشون قبول باشه.زودی عکس سوغاتیا بذارین ببینم


ممنونم .عکسش روگذاشتم بیاببین.
علی
3 آبان 91 22:22
nisti?


زیر سایه تونم .
علی
3 آبان 91 22:38
اومدم نبودین ها شب بخیر
مریم (مامان آرینا)
4 آبان 91 10:21
چشمتون روشن به سلامتی قسمت خودتون بشه


ممنونم ؛ همچنین شما
مریم
4 آبان 91 10:41
ب سلامتخصوصی
مامان سارا
4 آبان 91 10:43
سلام.خوبین؟فاطمه گلم خوبه؟زیارتشون قبول.مامانی برید خصوصی
maryam
4 آبان 91 22:41
سلام مامان فاطمه مبارکتون باشه


مرسی عزیزم
خاله جون
7 آبان 91 2:26
چشمتون روشن عزیزم.زیارتشون قبول
مبارک باشه سوغاتی ها
انشالله روزی خودتون


ممنونم انشاالله روزی شما هم باشه .
مامانی درسا
8 آبان 91 3:41
وای وای مبارکه انشاالله به سلامتی عزیزم .... رسیدن بخیر آقا حون زیارت قبول ....... مامانی خصوصی
مامان ریحان عسلی
8 آبان 91 16:11
سلام مبارکتون باشه ایشالا به سلامتی استفاده کنید
مامي نسيم ( مامان ملودي )
9 آبان 91 10:22
مبارك باشه عزيزم


مرسی عزیزم
مامان ثنا و ثمین
10 آبان 91 8:35
سلام.زیارتشون قبول.
انشااله قسمت همه بشه


ممنونم عزیزم .
انشالله قسمت شما هم بشه برید زیارت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد