فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

باز هم پنجشنبه ای دیگر

1392/7/11 14:08
نویسنده : fateme
372 بازدید
اشتراک گذاری

تو مرا یاد کنی یا نکنی

باورت گر بشود گر نشود

حرفی نیست.... اما....

نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست

 

 پدرم ؛ هر روز و هر شب صدایت را در ذهنم مرور می کنم تا یادم برود که در کنارم نیستی ...

یادت در قلب و روح و خاطرم زنده است ، هر ثانیه و هر لحظه ، تا با شوق ، حس کنم بودنت را ، نه با اشک سپری کنم جای خالی و نبودنت را ...

برای رفع خستگی هایم  شانه هایت را ، برای فرار از دلتنگی هایم نگاه همیشه مهربان و آرامت را کم دارم...

کاش می شد پلی ساخت و رسید به تو ...برای آرامش دل پر اضطرابم!

پر کشیدی و رفتی... نگفتی که من زیستن را بی تو چگونه  تجربه کنم؟

مگر نمی دانستی که آنقدر وابسته ات هستم که مرگ من با رفتن تو هم زمان شد!

هنوز هر شب اشک های در به در روی گونه هایم تو را فریاد می زنند...

پدر ای آرامش ات همیشه عبادت...

ای نگاهت برایم تجلی یک تکیه گاه همیشه امن و بی واهمه!

در خاطرم زنده هستی و خواهی بود.

می سوزم و می سازم با جای خالی ات...

امید پیوستن به تو شاید مرهمی بر تمام زخم های روح من باشد...

روحت شاد و آرام مهربان پدرم ... و جایت تا ابد خالی ای عزیزتر از جانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خواهرفرناز
12 مهر 92 2:17
روحش شاد ویادش گرامی
مامان ریحان
12 مهر 92 14:29
سلام چه وصف زیبایی الهم صل علی محمد و آل محمد براش فاتحه هم خوندم ؛ خدا رحمتش کنه
مامان آناهیتا
12 مهر 92 17:07
روحش شاد
عشق یعنی...
13 مهر 92 9:30
آخیییییییییییییی چه قشنگ نوشتین مطمئنا جای پدرتون بهترین هست رحشون شاد
مامان نادیا و نلیا
13 مهر 92 13:17
روانشان شاد و یادشان گرامی... راستش منم تو ماه شهریور عموم رو از دست دادم ....واسه همین کاملا درکت میکنم
مامان آرینا موفرفری
13 مهر 92 16:12
روحش شاد و یادش گرامی
نرگس مامان باران
13 مهر 92 17:39
آرزو میکنیم که وسعت صبر خانواده ی این دوستان عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند
(زهره)مامان فاطمه
17 مهر 92 12:10
کیانا
29 مهر 92 15:10
خدا رحمتش کنه منم هم دردم عزیزم


ممنونم عزیزم خدا رفتگان شما هم بیامرزه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد