فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

بهار

خاطرات چیز هایی هستن که هیچ وقت نمیتوان آن ها را فراموش کرد چون در فراموش نشدنی ترین جای ذهن ما هستند

تشکر ویژه

1392/7/7 22:58
نویسنده : fateme
420 بازدید
اشتراک گذاری

کجا ایستاده ای ؟ ...

چگونه است باد از هر جهتی که می وزد عطر تو را با خود دارد ؟ ...

تو نرفته ای می دانم ...

از جایی در همین نزدیکی مرا نگاه می کنی ...

فقط من نمی بینمت آقا جونم ، عزیزتر از جانم...

هر کاری می کنم رفتنت رو باور ندارم ...

دوستای عزیزم باید زودتر از اینا می اومدم ازتون تشکر کنم.

 از همه ی دوستان خوب و مهربونم  از همشهریهای عزیزم که توی این مدت با من همدردی کردن ، باهام صحبت کردن ، بهم تسلیت گفتن تشکر می کنم . بخصوص سیما جون مامان ریحان ، مامان رومینا که ایشون به من احترام گذاشتن و تولد دو سالگی دختر گلش رو امسال نگرفت و مریم طلا دختر عزیزم که با سن کمش منو دلداری داد.

از همین جا دعا می کنم که سایه پدر و مادراتون سالهای سال بالای سرتون باشه. قدر پدر و مادراتون رو بدونین . داشتنشون یه نعمته مخصوصا" پدر . من نمی گم مادرم رو دوست ندارم ولی وابستگیمون به پدرم بیشتر بود به خاطر همینه که الان داریم زجر می کشیم و زندگی می کنیم .

ببخشید نمی خواستم پر حرفی کنم و شما رو ناراحت . منو ببخشید .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحان
8 مهر 92 0:50
سلام

کاری نکردم فقط انجام وظیفه بوده بیشتر از این شرمنده ام نکن

راست میگی بابا یه چیزه دیگه ست خدا مادرتون رو براتون حفظ کنه

چاره چیه بالاخره مرگم جزیی از زندگی این دنیامونه واسه یکی زودتر و واسه یکی دیرتر مهم اینه که عمر با عزت داشته باشیم

خدا پدرتو با انبیاء محشور کنه


ممنونم سیما جون
عشق یعنی...
8 مهر 92 16:39
خدا پدرتون و رحمت کنه و سایه مادرتون همیشه رو سرتون باشه


ممنونم عزیزم. خدا شما رو حفظ کنه و همیشه سالم و تندرست باشید.
نرگس مامان باران
9 مهر 92 10:11
فاطمه جونم منم جزو اون دوستانی بودم که وقت نمیکردم به شما سر بزنم امیدوارم به حساب بی مهری نزارید چون باران الان تو ی سنی که من همش باید هواسم بهش باشه بخدا هر موقع میام سر نت فقط یه چیزی تو چکنویس مینویسم که فراموشم نشه
مریم--------❤
9 مهر 92 13:38
سلام عزیزم اینا همش وظیفه بود کاری نکردیم که امیدوارم همیشه موفق و موید باشین
مریم--------❤
15 مهر 92 13:30
تایید نشه
مریم--------❤
16 آذر 92 19:45
سلام عزیزم بیا وبم کارت دارم پست و که خوندی این کارو بی زحمت انجام بده اگر میتونین عزیزم اگه می خواید لایک کنید باید اول توی فیس بوک آن بشید بعد برید به همین لینکی که براتون فرستادم که اون موقع دیگه گزینه لایک براش فعال میشه. یه کار دیگه هم می تونید بکنید یه گزینه هست همون زیر مقاله که نوشته share می تونید روی اون کلیک کنید و بعد برید از همون جا توی ایمیلتون و به تمام دوستان و کسانی که آدرس ایملشون رو دارید بفرستید. ممنونم. علاوه بر این توی فیس بوک خواهرم هم این پست هست و می تونید همونجا لایکش کنید. فیس بوکش: Fatemeh Zendehboodi خیلی ممنون از همکاریتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار می باشد